You give me a cookie, I'll give you a cookie
Welcome to the Cookie Mobster's forum. Please sign in, post on our forums, join us in the chat, or even get initiated into the clan.

You give me a cookie, I'll give you a cookie

A clan led by Italian_Boy1Up and aHERDofGNOMES
 
HomePortalSearchRegisterLog inFacebookYoutubeTwitter
Cookies have disbanded, please contact Italian_Boy1Up at theheartbreakers.tk or cakelair.net for more information.

Share
 

 How Tall Are You?

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Italian_Boy1Up
Admin
Admin
Italian_Boy1Up

Posts : 2681
Silver Dollars : 7006
Kudos : 143
Join date : 2010-01-24
Age : 29
Location : Kansas City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:19 pm

So after reading that Lin is 5ft tall (and chuckling) I thought I'd ask how tall everyone is, why? Because foo.

I'm 6'2" lol.

_________________
How Tall Are You? Sig
Back to top Go down
http://www.cookiemobsters.com
CyberMoogle13
Lieutenant
Lieutenant
CyberMoogle13

Posts : 88
Silver Dollars : 3740
Kudos : 6
Join date : 2010-01-25
Location : Wisconsin

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:27 pm

Well, I'm also 6"2. Are you trying to weed out the short people or something boss? How Tall Are You? Icon_scratch
Back to top Go down
bunnytracks
Planet Ruler
Planet Ruler
bunnytracks

Posts : 310
Silver Dollars : 3987
Kudos : 14
Join date : 2010-01-24
Age : 99

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:29 pm

your 6'2? OMG. arent you like 15? lmao.
i didnt expect you to be 6'2 hahaha.

i am also 6'2. Wink
Back to top Go down
CyberMoogle13
Lieutenant
Lieutenant
CyberMoogle13

Posts : 88
Silver Dollars : 3740
Kudos : 6
Join date : 2010-01-25
Location : Wisconsin

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:32 pm

I'm 16 now. But yes, I'm 6'2.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:38 pm

WTF. You're all 6'2" twins or something.

I'm only 5'5" ish, am I gonna be weeded out? Sad
Back to top Go down
Italian_Boy1Up
Admin
Admin
Italian_Boy1Up

Posts : 2681
Silver Dollars : 7006
Kudos : 143
Join date : 2010-01-24
Age : 29
Location : Kansas City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:58 pm

Lol no we'll only weed out the really tiny ones O_O lol jk. Bunny you're a dirty liar haha.

Yeah I was 6'1" when I was 16. That's just kind of when I slowed down =( lol.

_________________
How Tall Are You? Sig
Back to top Go down
http://www.cookiemobsters.com
johnathondrag
Lieutenant
Lieutenant
johnathondrag

Posts : 85
Silver Dollars : 3664
Kudos : 4
Join date : 2010-04-11

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 10:28 pm

im 5'9"
Back to top Go down
aHERDofGNOMES
Admin
Admin
aHERDofGNOMES

Posts : 468
Silver Dollars : 4143
Kudos : 20
Join date : 2010-01-24
Age : 27
Location : CA

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 12:14 am

I'm like 5'7" or 5'8" idk I've been getting taller alot lately so I haven't checked recently
Back to top Go down
fairuza
Empire Ruler
Empire Ruler
fairuza

Posts : 296
Silver Dollars : 3963
Kudos : 7
Join date : 2010-01-24
Location : the Holy City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 12:25 am

i'm also a shorty Wink 5 foot nuthin'
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 4:07 am

AWW fair you're so cute xD
Back to top Go down
Differentiate
Lord
Lord
Differentiate

Posts : 180
Silver Dollars : 3814
Kudos : -10
Join date : 2010-02-03

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 7:14 am

I'm not 6' 2"

I'm like 5' 10" but I can pass off as 6 feet
(yes im bragging and yes i try to show off about the tiny details)
Back to top Go down
peacelovesunny
God
God
peacelovesunny

Posts : 719
Silver Dollars : 4446
Kudos : 18
Join date : 2010-01-24
Age : 28
Location : Oklahoma

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 8:15 am

Im 5'3! hahaha
Back to top Go down
Tubbay-Tubbay23
Empire Ruler
Empire Ruler
Tubbay-Tubbay23

Posts : 290
Silver Dollars : 3975
Kudos : 7
Join date : 2010-01-24
Location : Ohio

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 11:07 am

I iz 5'7 LOL Razz
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 11:08 am

TUBBAY ♥️
Back to top Go down
mattblak
Private
Private
mattblak

Posts : 23
Silver Dollars : 3595
Kudos : 4
Join date : 2010-04-22
Age : 41
Location : lawndale, ca

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:02 pm

6'3"

we're like a forest of tall ppl :|
Back to top Go down
Italian_Boy1Up
Admin
Admin
Italian_Boy1Up

Posts : 2681
Silver Dollars : 7006
Kudos : 143
Join date : 2010-01-24
Age : 29
Location : Kansas City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:05 pm

Woot, need to make a new clan called the forest people. We can all be brown with green fros haha.

_________________
How Tall Are You? Sig
Back to top Go down
http://www.cookiemobsters.com
Tubbay-Tubbay23
Empire Ruler
Empire Ruler
Tubbay-Tubbay23

Posts : 290
Silver Dollars : 3975
Kudos : 7
Join date : 2010-01-24
Location : Ohio

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:14 pm

I wanna be 6'2 LOL BB ♥️
Back to top Go down
AppleVee
Squire
Squire
AppleVee

Posts : 14
Silver Dollars : 3585
Kudos : 1
Join date : 2010-04-13

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:31 pm

I'm 5'11 even though my license says I'm 5'10.
Back to top Go down
HawaiianRush
Private
Private
avatar

Posts : 34
Silver Dollars : 3690
Kudos : 1
Join date : 2010-01-25

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:39 pm

im 5'8".... but im husky and i look taller because im a big boi....
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 1:57 pm

OMG you guys are like paul bunyan geee, but i love tall men!! Very Happy Im extremely short and tiny as well, It's an Asian thing. I am 5'1/2. Hahahha its soo funny because I work in a dance studio teaching kids how to dance and almost half of the kids are either my height or taller!
Back to top Go down
HawaiianRush
Private
Private
avatar

Posts : 34
Silver Dollars : 3690
Kudos : 1
Join date : 2010-01-25

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 8:36 pm

lol asian thing??? im a taller asian... lol no asian person at my school is taller then me... the white boys tower me and the black are freakin gigasmic...

being asian sucks... i know....
Back to top Go down
Italian_Boy1Up
Admin
Admin
Italian_Boy1Up

Posts : 2681
Silver Dollars : 7006
Kudos : 143
Join date : 2010-01-24
Age : 29
Location : Kansas City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeFri Apr 23, 2010 9:34 pm

Aww lol, actually some of the tallest recorded people have been asian haha.

_________________
How Tall Are You? Sig
Back to top Go down
http://www.cookiemobsters.com
Luminae
Lieutenant
Lieutenant
Luminae

Posts : 83
Silver Dollars : 3729
Kudos : 0
Join date : 2010-01-31
Age : 29
Location : New York Citayy

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeSat Apr 24, 2010 2:11 am

I'm 5"6' :3 Right in between all of you shorties and giants.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeSat Apr 24, 2010 3:19 am

Italian_Boy1Up wrote:
Aww lol, actually some of the tallest recorded people have been asian haha.

They just look tall compared with all the tiny asians.
Back to top Go down
Italian_Boy1Up
Admin
Admin
Italian_Boy1Up

Posts : 2681
Silver Dollars : 7006
Kudos : 143
Join date : 2010-01-24
Age : 29
Location : Kansas City

How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitimeSat Apr 24, 2010 11:40 am

Lol not really,this guy from China is almost 8ft (7'11") tall http://en.wikipedia.org/wiki/Zhang_Juncai

Here's another China man who's almost 8ft (7'9") http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Ming-Ming

I could post more, but there are a ton of tall Koreans, Indonesians, and Japanese too. Most of them are from China though haha.

_________________
How Tall Are You? Sig
Back to top Go down
http://www.cookiemobsters.com
Sponsored content




How Tall Are You? Empty
PostSubject: Re: How Tall Are You?   How Tall Are You? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
How Tall Are You?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
You give me a cookie, I'll give you a cookie :: Disscussion :: Off-Topic Disscussion :: Surveys-
Jump to: